Meer weten?
The most thoughtful baby brand
Nuna kwam bij ons met een rebranding vraag waar we van smullen: hoe zorgen we dat ons merk vanuit de kern nog meer Nuna wordt? Een kans die we met twee handen aanpakten. Samen aan de slag om dit internationale merk 100% Nuna te laten uitstralen.
Het ouderschap
makkelijker maken
Dat begon bij een inzicht. Namelijk dat het ouderschap zwaar en bevredigend tegelijkertijd is. Als ouder heb je dus producten nodig die je helpen, die het net even wat makkelijker maken. Of gewoon heel veel makkelijker. Die precies voldoen aan je behoeften en zijn afgestemd zijn op jouw gezin en je leven. En dat is precies wat Nuna doet.
Van productgericht naar lifestyle
Dit inzicht bracht ons bij de positionering en het concept ‘Designed around your life’, wat ook de merkbelofte van het merk is geworden. Het is de kern van Nuna gevat in een aansprekende zin. En zo werd Nuna van een productgericht merk een lifestylemerk. Wij laten je zien wat Nuna voor jou kan betekenen.
Designed around your life
De positionering ‘Designed around your life’ gaf ons ook duidelijke sturing voor design. Het enige wat hetzelfde bleef is het logo. We creëerden een compleet nieuwe corporate identity: warme pasteltinten en voor elke doelgroep een eigen, dynamische patroonstijl. Een visuele beleving van a tot z. Van verpakkingen tot merkfilm. Van patronen en consumer catalogues tot website. Van beursstands en product hang tags tot alle fotografie, geschoten hier in Amsterdam.
Enthousiast geworden over deze case? Deel of neem contact met ons op. We vertellen je er graag meer over.
Neem contact op